Mennesker opfører sig sjældent lige efter bogen. Det ved alle, der arbejder med mennesker, og ofte mangler vi nogle nye teknikker ud over de gængse, som vi altid plejer at bruge til at komme videre og op på næste niveau. Disse nye og endda ret simple teknikker kan du finde i bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag – Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden.” Den er oversat til engelsk og også udkommet som lydbog. “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” er skrevet af forfatteren Morten Münster og solgt i mere end 25.000 eksemplarer.
Bogen har været med i både Barack Obamas og David Camerons lommer, når de har truffet store beslutninger, Rygtet går på, at Obama brugte teknikkerne til at vinde sine to valg. Bogen tager udganspunkt i Jytte, der tager os med på en tur ind i menneskets psykologiske univers og gennem historier om Joe and the Juice kæmpe succes, om Prince og hans manglende testamente, og om guitarkassen som verdens bedste scoretrick. Her får du serveret fire skridt, du skal tage for at komme videre og gøre det bedre for dig og dine medarbejdere. Bogen er taler især til dig, der forsøger at opnå resultater. Bogen er læst op af den erfarende Morten Rønnelund, som har indlæst et hav af bøger og er herudover også radiovært, tv-reporter og redaktionsleder på DR Fyn.
Nu kan du streame Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag gratis i 60 dage på Bookbeat som en lydbog med den eksklusive rabatkode “alle2mdr”.
Her kan du streame Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag gratis som en lydbog i 60 dage
- Logo ImageBonusInfoPricingPlatform
- 1Bedst i test
2 måneders gratis prøveperiode af BookBeat Basic med vores rabatkode "alle2mdr"- Bedst i test af alle lydbog apps
- Adgang til 900.000 e- og lydbøger
- Bedste pris på markedet
- Ingen binding
Basic:
59 kr/måneden
Standard:
99 kr/måneden
Premium:
129 kr/måneden - 2
30 dages gratis prøveperiode via Allelydbogapps.dk- Bedste udvalg af lydbøger
- Ubegrænset offline lytning
- Ingen binding
Basic:
89 kr/måneden
Premium:
129 kr/måneden
Unlimited:
149 kr/måneden
Family:
169 kr/måneden - 3
45 dages gratis prøveperiode for nye kunder- Bredt udvalg af lydbøger og e-bøger
- Prisvenlig tjeneste
- Ingen binding
Basic:
99 kr/måneden
Premium:
129 kr/måneden
Unlimited:
149 kr/måneden
Om bogen
Udgivet (som lydbog): 2017-10-30
Varighed: 7 timer, 29 minutter
Forfatter: Morten Münster
Oplæser: Morten Rønnelund
Sprog: Dansk
Kategori: Økonomi og Business
Forlag: Gyldendal Business
Tilgængelig format: Lydbog
ISBN: 9788702243635
Bogens handling
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er skrevet mest til ledere, men vi kan alle lære noget af den. Den handler nemlig om at ændre adfærd. Bogen giver dig en evidensbaseret tilgang til at kunne ændre adfærd og dermed skabe forandringer i dig selv, i den virkelige verden og på din arbejdsplads. Forfatteren Morten Münster har i sin bog omsat forskning fra de sidste 40 år i blandt andet menneskers adfærd, og med sin bog givet os denne komplekse indsigt i en metode i 4 trin. Disse 4 trin kan du bruge i de fleste aspekter af dit liv og dit arbejde, især når du gerne vil forsøge at udnytte den konkurrencefordel, som ligger lige foran dig.
Denne metode skal selvfølgelig bearbejdes til lige netop at passe til dit liv eller til din organisation. For at finde svaret på det, skal du igennem sjove og humoristiske og virkelige historier om den succesrige Joe and the Juices omsætningsknap, hvordan vi mennesker beregner risiko som omvandrende kalkuner og så videre. Bogen handler om adfærdsdesign og giver dig strategier bygget til menneskers biologi og psykologi. Den giver dig bud på, hvordan du hensigtsmæssigt og effektfyldt kan skabe forandringer for dig selv og dine medarbejdere. Der er mange af denne slags bøger på markedet, men det banebrydende er netop, at Morten Münster giver os teknikker, der rammer lige ind i den menneskelige biologi i stedet for som nogle at modarbejde dem.
Om forfatteren Morten Münster
Forfatter, blogger, foredragsholder og skribent Morten Münster er født i 1980 og har i mange år arbejdet med at implementere adfærdsdesign i flere danske såvel som globale virksomheder som Adidas, Nordea, Novo Nordisk, Leo Pharma, NATO og Siemens samt for andre offentlige organisationer og interesseorganisationer. Sammen med disse firmaer og organisationer arbejder han inden for områder som ledelse, strategi, kampagner, salg og markedsføring på at overføre teorien fra adfærdsdesign til praksis. Han skriver fast for Børsen om ledelse og strategi, og han har en af Danmarks største blogs om adfærdsdesign, læst af over 100.000 mennesker det seneste år og med mere end 15.000 abonnenter. En blog om at skabe adfærdsændringer, konkrete guides og strategier til det.
Morten Münster har også startet The Nudging company, hvor han og nogle kolleger har forsket i og arbejdet med adfærdsdesign i de sidste fem år. Han er desuden partner i firmaet BRO Kommunikation og benyttes ofte som adfærdsekspert i medierne fx i Jyllands Posten, Information og Finans.dk. Ud over “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” er Morten Münster også forfatter til “Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter”, der er en anden bestseller bog om adfærd. Han har desuden skrevet børnebøgerne “Bubbi – den talende hund” og “Bubbi i vildmarken”, og så siger han om sig selv, at han derudover er “utrolig sympatisk, smukkere end gennemsnittet og udstyret med en unik humor.”